Gullblyanten

Helly Hansesn: Helly Hansen Retail Konsept

Helly Hansen Retail Konsept

Tittel Helly Hansen Retail Konsept
Kategori Grafisk design - Retail / B2C / pakninger
Byrå Sukker Design AS
Kunde Helly Hansesn
Produkt
Innrykket i media Butikker over hele verden
Dato/tid for innrykk Åpnet Oktober 2010
URL http://www.hellyhansen.com/

Helly Hansen - nytt retail konsept.
Sukker Design har i 2009 jobbet med Helly Hansen for å utvikle en sterkere retail opplevelse.

Helly Hansen har i over 130 år produsert utendørs bekledning for alle værforhold og vet at det faktisk finnes dårlig vær. Sukkers råd til Helly Hansen, var å fremheve at de er best på påkledning for alle værforhold. Helly Hansen skal fortelle deg hvordan du kler deg til forskjellige aktiviteter og værforhold.

De nye butikkene til Helly skal fremover bygges som “værsentere”, et sted du kan lære om været på utvalgte lokaliteter rundt omkring i verden og hvordan man best mulig kler seg til forholdene. Den nye butikken i Oslo var første resultat av denne prosessen.

Bidragsytere

Rolle Navn
Retail og produkt design Alex Qual
Konsept, retail/produktdesign Bjørn Bye
Kreativ Leder Hedda Høiness
3D renderings Martin Engelstad
Ansvarlig hos kunde Peter Castella
Grafisk Design Hanna Høiness

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet