Gullblyanten

Harald A. Møller: Volkswagen Innovasjon

Volkswagen Innovasjon

Tittel Volkswagen Innovasjon
Kategori Kjøretøy
Byrå TRY
Kunde Harald A. Møller
Produkt Volkswagen
Innrykket i media Bla TV2, TVNorge, TV3, Dabladet Magasinet, VG Helg, Aftenposten
Dato/tid for innrykk Fra 10.05.10 og hele 2010 + januar 2011

Volkswagen har som mål og være ledende på innovasjoner, noe som gjør kjøringen bedre og sikrere. Dette er i utgangspunktet avansert teknologi som
er innviklet å forklare.

Vi ønsker i kommunikasjonen å fjerne oss fra tekniske og kompliserte beskrivelser, og heller vise frem teknikken på humoristiske måter. Denne kampanjen tar for seg nyheten om en automatisk girkasse med helt sømløse girskift, adaptive lys som gjør at farer oppdages raskere og BlueMotion som gir et rekordlavt forbruk av drivstoff.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Lars-Kristian Harveg
Art Director Thorbjørn Ruud
Tekstforfatter Jonas Grønnern
Tekstforfatter Petter Bryde
Konsulent Morten Polmar
Prosjektleder Cathrine Wennersten
AD-assistent Ole Jakob Bøe Skattum
AD-assistent Thomas Bråten
Ansvarlig hos kunde Irene Solstad
Fotograf Sigve Aspelund
Producer Guri Neby
Produksjonsbyrå Einar Film og Fortellinger
Regissør Morten Tyldum

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet