Gullblyanten

Jordan AS: Home Collection

Home Collection

Tittel Home Collection
Kategori Husholdning
Byrå Bates United AS
Kunde Jordan AS
Produkt Kjøkkenhåndkle, kjøkkenklut, oppvaskbørste
Innrykket i media Print: ELLE, ELLE INTERIØR, KK, KAMILLE, BONYTT, BOLIG PLUSS, BOLIGDRØM, ROM 123, COSTUME, HENNE, Dagbladet Magasinet
Dato/tid for innrykk Juni, juli og august 2011

For andre år på rad lanserte Jordan en ny kolleksjon av Home Collection,
bestående av oppvaskbørste, kjøkkenklut og oppvaskhåndkle. Kampanjen var rettet mot kvinner, og utfordringen var å få målgruppen til å legge merke til Jordans produkter i en ellers kjedelig varekategori. Å få de fra ”å måtte bytte ut den gamle kluten” til ”å ha lyst på ny”. For å oppnå dette kvantespranget prøvde vi å bryte kategorispråket, både i dramatisering og medievalg, noe som ga en fantastisk salgsrespons. Med utgangspunkt i produktets navn og unikhet fikk annonseserien stor oppmerksomhet i landets største mote- og interiørblader.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Bates United AS, Katja Krogh
Tekstforfatter Bates United AS, Lin Berge-Strømsheim
Konsulent Bates United AS, Geir Modum
Prosjektleder Bates United AS, Marianne Sørlie
AD-assistent Bates United AS, Torbjørn Jensen
Bilderetusj Bates United AS, Glen Eric Kolva
Ansvarlig hos kunde Jordan AS, Hege Poppe
Ansvarlig hos kunde Jordan AS, Stine Omustvedt
Fotograf Renate Torseth

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet