Gullblyanten

Fellesjuice: TINE isTe - offisiell sponsor av tørste øyeblikk

TINE isTe - offisiell sponsor av tørste øyeblikk

Tittel TINE isTe - offisiell sponsor av tørste øyeblikk
Kategori Drikkevarer
Byrå LOS&CO
Kunde Fellesjuice
Produkt TINE isTe
Innrykket i media Event
Dato/tid for innrykk Medio august

Konseptet til TINE isTe er: Offisiell sponsor av tørste øyeblikk. I sommermånedene kan vi i enkelte perioder få temperaturer fra 20 - 30 grader, og i varmen blir vi tørste. Vi kjørte derfor en værkampanje på nett gjennom sommeren hvor vi hver dag sponset folket med TINE isTe hvis temperaturen oversteg 20 grader. Var man tidlig ute kunne man sikre seg en sponset iste som kunne hentes ut på Narvesen og 7-eleven. Over 12.000 iste ble sponset i perioden.

Som en avslutning på kampanjen plasserte vi ut 2 store isblokker (2x1 meter formet som en TINE isTe boks) fylt med TINE isTe på torget ved Sentralbanestasjonen og på Aker Brygge ved Nesoddfergene. De ble plassert ut tidlig på morgenen, og etterhvert som solen smeltet isen kunne forbipasserende plukke ut en iskald og leskende TINE isTe fra isen. Kreativiteten ble etterhvert stor for å slukke tørsten raskest mulig med en iskald iste - noe vedlagte casefilm viser.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Marit Rui
Tekstforfatter Hans Christian Grønn
Konsulent Ellen M. Fougner
Prosjektleder Martine Bougaran/Nina Gilhoff
Merkevaresjef TINE isTe Erik Andreas Christensen
Ansvarlig hos kunde Hege Blom Thorsen
Produksjonsbyrå Nova Vista

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet