Gullblyanten

Toyota: Prøv min hybrid

Prøv min hybrid

Tittel Prøv min hybrid
Kategori Integrert
Byrå Saatchi & Saatchi
Kunde Toyota
Produkt Toyota Hybrid
Innrykket i media Nett, tv, Facebook, boards, print, radio
Dato/tid for innrykk 04.11.13
URL http://www.provminhybrid.no/

Toyota er i toppen på salg, lojalitet og kundetilfredshet, men lykkes ikke like godt på rekruttering av nye kunder. Hybridene deres er fortsatt myteomspunnete og hemmelige for mange som fortsatt er skeptiske til hybrid. Så for å bevise at Toyota Hybrid-eiere er de stolteste og mest fornøyde bileierne i Norge, og samtidig få flere til å prøve en hybrid, introduserte vi Prøv min hybrid.
Toyota spurte sine hybrideiere via Facebook om de kunne tenke seg å la andre prøve bilene sine. Det ville de. Uten betaling. Vi brukte utvalgte hybrideiere som talspersoner for kampanjen. Nå kan du på prøvminhybrid.no finne hybrideiere nær deg. Logger du inn med facebook kan du også se venner og venner av venner som vil la deg prøve sin hybrid.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Kristoffer Reppen
Art Director Snorre Martinsen
Tekstforfatter Ida Fjeldbraaten
Konsulent Haagen Sæther-Larsen
Prosjektleder Magnhild Foldøy
Prosjektleder Nanna Grønli
Planner Patrik Bergfjord
Kreativ leder Øyvind Waage
Motion Graphics Joe Langdon
Ansvarlig hos kunde Bjørn Devold Eidsvig
Grafisk Design Linus Hjellström
Producer Håkon Fretheim
Produksjonsbyrå Bådeog
Produksjonsbyrå Sølvsuper
Webdesign Christopher Køltzow
Webdesign Eiliv Gunleiksrud
Webdesign Ola Bagge Skar
Webutvikling Almir Busevac
Webutvikling Mats Rønold
Webutvikling Rune Sandnes

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet