Gullblyanten

Helsedirektoratet: "Den siste som ser"

"Den siste som ser"

Tittel "Den siste som ser"
Kategori Utendørs/Omgivelser
Byrå Bates United AS
Kunde Helsedirektoratet
Produkt Holdningskampanje alkohol
Innrykket i media Utedørs boards
Dato/tid for innrykk November og desember 2013

Som en del av årets store alkoholkampanje ble utendørsmediet benyttet for å treffe utelivsgjengere på vei til og fra utestedene.

Boardsene skulle i en relevant kontekst fungere som en effektiv påminner om en sannhet som mange kjenner seg igjen. Målet var således å få folk til å moderere sitt alkoholkonsum, samt øke aksepten for regelverket som blir håndhevet av utestedenes ansatte.

Boardsene var plassert i de største byene i landet. Både som adshel og digitalboards.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Katja Krogh og Anders Asheim
Tekstforfatter Petter Andersen og Jørgen Laurè
Konsulent Per Christian Huse
Prosjektleder Marianne Sørlie
PR Gambt Hill+Knowlton
Kreativt ansvarlig team Petter Andersen og Anders Asheim
Ansvarlig hos kunde Maj Berger Sæther
Fotograf Dag Spant

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet