Gullblyanten

RiksTV: MatchMaker

MatchMaker

Tittel MatchMaker
Kategori Promo/aktivisering
Byrå SMFB
Kunde RiksTV
Produkt Digital-TV
Innrykket i media Facebook, nettside, VG.no, norwegian air
Dato/tid for innrykk 13.06.2016
URL http://entries.no/rikstv/matchmaker/

Det er som regel rundt viktige TV-anledninger som jul, påske og store mesterskap at flest nordmenn vurderer å bytte TV-abonnement. Da lønner det seg å være frampå med en kampanje som står ut i et nokså generisk marked. RiksTV tilbyr digital-TV på flere skjermer uten ekstra kostnad, uansett hvor du er i Norge. Under Fotball-EM 2016 ville det befinne seg tusenvis av turister fra Europa over hele landet, og veldig mange av dem ville være fotballinteresserte. Det kan bli langt mellom fotballpubene i vårt langstrakte land og TV-tilgangen er lav for en utlending på campingferie. Kunne vi, ved hjelp av våre egne kunder, gjøre det mulig for turistene å oppleve Norge uten å gå glipp av fotball-EM? Svaret ble MatchMaker, en slags Airbnb for TV’n din.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director André Koot
Art Director Hans martin Rønneseth
Art Director Morten Borgestad
Konsulent Torstein Drogseth
Prosjektleder Henriette valeur
klipp/motion Arnar Haldorsson
Digital Konsulent Christoffer Lorang dahl
Content manager Kaja Gilje Sekse
Ansvarlig hos kunde Bernt A. Andersen
Ansvarlig hos kunde Ole-Christian Amundsen
Ansvarlig hos kunde Sandra Barth Hansen
Grafisk Design Magnus Snickars
Grafisk Design Nils Hausken
Producer Knut Jensen
Produksjonsbyrå Man VS Internet
Produksjonsbyrå White Rabbit
Regissør Stefan Faldbakken
Webdesign Henning Sillerud

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet