Gullblyanten

AkerBioMarine: The test

The test

Tittel The test
Kategori Onlinefilm
Byrå The Oslo Company
Kunde AkerBioMarine
Produkt Krill og Omega 3
Innrykket i media Konsept lansering på intern digitale flater, inkludert intranett og Vimeo
Dato/tid for innrykk 30.01.2017

Aker BioMarine har vært et tradisjonelt industrikonsern med et klassisk B2B salgsfokus. Selskapet fisker og foredler krill, selger og leverer produkter innenfor kategoriene helsekosttilskudd, akvakulturer og dyrefôr i hele verden. Overordnet oppgave har vært å markedsorientere Aker BioMarine, gjennom å bygge merkevaren ved bruk av massekommunikasjon. En ny kommunikasjonsplattform er utviklet, og denne filmen er første uttak i et nytt globalt kommunikasjonskonsept. Intensjonen er å presentere og etablere selskapets nye visjon på en troverdig måte ovenfor egne ansatte og kunder, så vel som forbrukere rundt omkring i verden.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Abel Aga. The Oslo Company
Art Director Andreas Bastian Nordberg. The Oslo Company
Konsulent Christian Steen. The Oslo Company
Prosjektleder Camilla Sætvedt. The Oslo Company
Ansvarlig hos kunde Aysen Korucu. Aker BioMarine
Ansvarlig hos kunde Gunhild Yksnøy. Aker BioMarine
Ansvarlig hos kunde Trond Atle Smedsrud. Aker BioMarine
Regissør Per Olav Sørensen. The Oslo Company

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet