Gullblyanten

Byggmakker: Lawn mower bulls eye

Lawn mower bulls eye

Tittel Lawn mower bulls eye
Kategori Promo/aktivisering
Byrå Kitchen
Kunde Byggmakker
Produkt Bosch robotgressklipper
Innrykket i media Livesending på Facebook, annonser på Facebook
Dato/tid for innrykk 14. juni

Oppgave:

1. Fortelle at Byggmakker har robotgressklippere
2. Vise fordelene med robotgressklippere vs vanlige gressklippere = man slipper å gjøre noe selv.

Løsning: ROBOTGRESSKLIPPERBULLSEYE. Årets kjedeligste konkurranse!

Vi utfordret Facebook til å følge med på en robotgressklipper i aksjon. Live! Minutt for minutt. Time for time.

I midten av skjermen lå Byggmakkers logo og utfordringen lå i å ta et skjermbilde når gressklipperen befant seg i midten av denne.

Over 2 timer og nesten 700 bidrag senere kåret vi en vinner som stakk av med robotgressklipperen de nettopp hadde fått demonstrert live.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Kjetill Nybø
Art Director Tom Andersson
Tekstforfatter Anders Holm
Konsulent Hans Moe
Prosjektleder Karoline Nybakk
Prosjektleder Stine Proitz
Ansvarlig hos kunde Helene Johnsen
Grafisk Design Caroline Weseth
Producer Linn Engen, Standart
Producer Linn Marie Corneliussen, Standart
Producer Miriam Eeg, Standart

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet