Gullblyanten

Orkla confectionery & snacks: Smashkroppen2016

Smashkroppen2016

Tittel Smashkroppen2016
Kategori Sosiale medier
Byrå Saatchi & Saatchi
Kunde Orkla confectionery & snacks
Produkt Smash!
Innrykket i media Facebook, Spotify
Dato/tid for innrykk Mai - juli 2016

#SK2016 er en veletablert tag, hyppig brukt av kroppsfikserte treningsentusiaster. I en tid der presset på unge er større enn aldri før, ville Smash ta tydelig avstand fra slankepress og mas om drømmekroppen.

Med relativt frie tøyler, kassevis med sjokolade og helt uten spiseforstyrrelser, ble YouTube- og Snapchat-stjernene Vegard Harm og Makeupmalin sendt ut på oppdrag: de skulle fylle begrepet #SK2016 med ny mening. I en miniserie på fire deler utforsket de dagens holdninger til helse og sunnhet.

Bidragsytere

Rolle Navn
Tekstforfatter Fanny Vaager
Tekstforfatter Øyvind Waage
Konsulent Vilhelm Camillus Paus
Prosjektleder Gry Birgitte Bækkelund
Planner Patrik Bergfjord
Planner Torbjørn Aksdal
Kreatør og produsent Vetle Gjevestad Agledahl
Ansvarlig hos kunde Anders Bjørneby
Ansvarlig hos kunde Lise Marie Nordby Stavedal
Ansvarlig hos kunde Per Ottar Grotle

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet