Gullblyanten

Gjensidige: Uerstattelige deg

Uerstattelige deg

Tittel Uerstattelige deg
Kategori Print
Byrå Reklamebyrået Ernö AS
Kunde Gjensidige
Produkt Helse 55+
Innrykket i media Vi over 60, Dine Penger, Kapital, Pensjonisten
Dato/tid for innrykk August - oktober 2017

Forsikring av liv og helse blir stadig viktigere. Gjensidige ønsket et eget kommunikasjonskonsept for aktivitetene knyttet til dette.

Løsningen tar utgangspunkt i hvordan et forsikringsselskap må tenke annerledes når det handler om å forsikre mennesker. Du kan ikke erstattes, derfor må Gjensidige utvikle tjenester og forsikringsprodukter som bidrar til å ta best mulig vare på deg.

Den første kampanjen under konseptet skulle treffe en godt voksen målgruppe. Gjensidige lanserte i fjor Helse 55+, som er landets første livsfasebaserte forsikringstype. Forsikringen er utviklet for å både forebygge og gi rask tilgang på behandling dersom en sykdom eller skade inntreffer.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Trond Vestengen
Tekstforfatter Dagmar Kollstrøm
Konsulent Odd Rune Farsund
Prosjektleder Kristin Berge Jahr
AD-assistent Carl-Erik Engelstad
AD-assistent David Richardson
Ansvarlig hos kunde Gro Grotle
Ansvarlig hos kunde Jørgen Taalesen
Fotograf Sigve Aspelund

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet