Gullblyanten

Coca Cola: Elsk Mer

Elsk Mer

Tittel Elsk Mer
Kategori Drikkevarer
Byrå McCann/Drive/SDG
Kunde Coca Cola
Produkt Leskedrikken MER (Coca Cola)
Innrykket i media Vist på msn.no på Valentines day
Dato/tid for innrykk 14.02.11
URL http://www.mediamind.com/creative_zone/Coca-Cola_Elsk_Mer/index.html

Takeover-banner for Coca Colas leskedrikk MER i forbindelse med Valentines day. Brukeren kunne sende en valentineshilsen fra banneret.
Banneret ble vist på MSN kun på Valentines Day.

I toppbanneret dunker et hjerte som hjerteslag. I det andre banneret ser vi MER-flasken. Når man muser over flasken, blir hjertet i toppbanneret større for hvert slag, og flasken i det lille banneret begynner å riste, saften sprenger på og spruter så gjennom flasken og opp på hjertet i toppbanneret. Saften renner ned fra hjertet og fyller Elsk MER-logoen under.
Inni det store hjertet kan man nå sende en hilsen til sin kjære på valentinesdagen. Mottaker vil få en link, og vil se hele sekvensen som beskrevet, se sin hilsen og så kunne skrive sin egen hilsen.

Videre kunne man fylle inn telefonnummer i banner for å få en gratis MER. Ved å fylle inn telefonnummer så fikk man tilsendt en kode på SMS som man kunne levere på nærmeste Narvesen.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Christian Aune, Mediafront
Art Director Nina Nedreaas Mediafront
Tekstforfatter Mari Formo Kihle Mediafront
Konsulent Mikael Eriksson, Mediafront
Prosjektleder Lena Solbakken Johnsen, Mediafront
Mediarådgiver Jonas Nåvik Saxvik, IUM
Designer Paul Holliday, Mediafront
3D og animasjon Stripe
Flashutvikler Peder Nielsen, Mediafront

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet