Gullblyanten

Subaru: Subarumannen

Subarumannen

Tittel Subarumannen
Kategori Kjøretøy
Byrå Futatsu Industries
Kunde Subaru
Produkt Subaru
Innrykket i media Finansavisen, Aftenposten
Dato/tid for innrykk første gang publisert 13.10.2010

Subarus målgruppe er 50+ og befinner seg utenfor de store byene, og de gir merket bransjens høyeste score på driftssikkerhet og fremkommelighet. Problemet er at Subaru har for lav kjennskap, og utfordringen er derfor å finne tiltak som i tillegg til pris- og modellkommunikasjon kan løfte oppmerksomheten. Annonsen ble målt av Aftenposten til det høyeste de noen gang har mål på ”oppmerksomhet” og ”kreativ”. Den var forhåndsgodkjent av forhandlerforeningen, som også kjørte den i etterkant. Annonsen fikk 3 dagers mediedekning i etterkant...

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Lina Nordland
Art Director Nina Cecilie Loftum
Prosjektleder Kristin Grønvold
Planner Hågen Pettersen
Kreativ leder Aris Theophilakis
Ansvarlig hos kunde Dag Asbjørnsen
Fotograf Ole Musken
Grafisk Design Inge Fosseie
Grafisk Design Niri Bøyesen

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet