Gullblyanten

Obos: Obos - Salg av nye leiligheter

Obos - Salg av nye leiligheter

Tittel Obos - Salg av nye leiligheter
Kategori Bedriftstjenester
Byrå McCann/Drive/SDG
Kunde Obos
Produkt Leiligheter i nye eiendomsprosjekter
Innrykket i media Kino
Dato/tid for innrykk uke 1 og fremover

De fleste nybygg ser til forveksling like ut, og markedsføres stort sett med de samme virkemidlene; glossy arkitekttegninger og løfter om urbane oaser. Nybyggene er ment å appellere til unge par i etableringsfasen, som på sin side mener at nybygg er dyre og pregløse, og velger heller et billig og sjarmerende oppussingsobjekt.

Men alle som har pusset opp, vet at det gjerne blir mye dyrere enn du trodde. Veien frem til en totalrehabilitert drømmebolig er lang og bratt, og underveis kan du også erfare at den egentlige prisen du betaler, er forholdet ditt. Da er det kanskje ikke så dumt med en ny bolig likevel?

For at OBOS’ nye leiligheter i Kværnerbyen skulle skille seg positivt ut i overfloden av pregløse nybygg, ville OBOS vise innsikt i dilemmaet par i etableringsfasen står overfor, ved å fremstå som det smarte – og langt mer behagelige - alternativet til å havne i oppussingshelvetet.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Håvard Nærdal
Tekstforfatter Carina Laurhammer Lindberg
Konsulent Ina Svarød
Prosjektleder Elisabeth Lassen
Ansvarlig hos kunde Kjetil Framstad
Byråproducer Beril Holthe Rasmussen
Producer Gry Sætre/Jannecke Nordskog
Produksjonsbyrå Paradox
Regissør Trond Fausa Aurvåg

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet