Gullblyanten

Widerøe: ODD Status

ODD Status

Tittel ODD Status
Kategori Reise, transport og turisme
Byrå McCann/Drive/SDG
Kunde Widerøe
Produkt Flyreiser
Innrykket i media Facebook
Dato/tid for innrykk Januar 2010
URL http://award-entries.com/gullblyanten/2010/wideroe/odd_status/

ODD er Widerøes lavprisbillett for deg som kan reise til litt odde tider. Kampanjen skulle si til folk at det lønner seg å være ODD.
Løsningen var å gå dit folk går når de skal si noe når de vil at absolutt alle vennene skal høre, nemlig statusfeltet på facebook.
Vi kåret og premierte Norges ODDeste facebook-statuser.
Men ikke alle er like ODDE, for de som trengte litt hjelp med å ODDE opp statusene sine strakte vi ut en hjelpende hånd: En ODD statusgenerator.Med et enkelt klikk fikk du servert en rykende fersk, og ikke minst ODD status klar til bruk.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Tone Humblen
Tekstforfatter Robert Radoli
Konsulent Gine-Line Kalleberg
Konsulent Thomas Barre
Prosjektleder Ida Fiskerud, Plastikk Media
Prosjektleder Mirka Härkönen
Teknisk ansvarlig Joakim Chr. Staalstrøm, Plastikk Media
Ansvarlig hos kunde Gro Bruksås
Ansvarlig hos kunde Karianne Timraz
Webutvikling Anders Aarsæther, Plastikk Media

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet