Gullblyanten

Norsk Tipping/FLAX: Utålmodig

Utålmodig

Tittel Utålmodig
Kategori Underholdning og fritid
Byrå TRY
Kunde Norsk Tipping/FLAX
Produkt FLAX
Innrykket i media TV2, TVNORGE mm
Dato/tid for innrykk Høsten 2011

Spillmarkedet preges av stadige nyheter og store premiepotter. Flaxlodd er i dette selskapet en gammel traver som ikke kan by på store lokkepotter for å tilrekke seg spillere. Det er en utfordring, når man vet at jacpotter, doble potter og tilleggpremier er de desidert største driverne for å oppnå mersalg i spillmarkedet.
Med denne kampanjen ville vi for første gang ta tak i Flax din egenart, nemmelig det at du slipper å vente på en trekning. Du får svaret med den gang. Skrap og vinn. Det er rett og slett sspillet for deg som er litt utålmodig.
Kampanjen har bidratt til at Flax i 2011 har hatt omsetningsrekord og den høyeste inntjeningen siden lanseringen i 1988.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Thorbjørn Ruud
Tekstforfatter Petter Byrde
Konsulent Eivind Moe
Prosjektleder Cecilie Thue
Ansvarlig hos kunde Aase Julie Arnkvern
Producer Mette Waaberg
Regissør Aksel Hennie

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet