Gullblyanten

Norse Securities: Liten skrift

Liten skrift

Tittel Liten skrift
Kategori Finans
Byrå Borg AS
Kunde Norse Securities
Produkt Fond
Innrykket i media Adressert DM til husstander med inntekt mellom 2 og 10 millioner.
Dato/tid for innrykk Første utsendelse gikk i posten 12. oktober. Deretter 30. november. Tredje bolk gikk ut i posten 16. januar. Hver runde var på 1000 stk.

Norse Securities er et fondsmeglerhus som har som filosofi at de alltid skal være åpne og ærlige ovenfor sine kunder rundt all risiko forbundet med investering i fond. De opererer i en bransje som i de siste årene har fått et rufsete rykte, der det har vært useriøse aktører og mange negative avisoppslag. Og, de usikre økonomiske tidene gjør folk ekstra skeptiske til å investere i fond. Utfordringen var derfor å få mottagerne til å fysisk oppleve Norse sin filosofi.

Videre var det viktig at målgruppen, menn med høy husstandsinntekt, skulle sitte igjen med et positivt inntrykk, samt vekke nysgjerrighet slik at de gikk på nettsiden for å lære mer. I tillegg ønsket vi at mottagerne skulle huske Norse Securities da DMen i ettertid ble fulgt opp med TM, og dermed gi en hyggelig start på salgssamtalen.

Bidragsytere

Rolle Navn
Konsulent Tom Kr. Foosnæs
Prosjektleder Ann Kristin Eggen
Kreativ leder Tom Kr. Foosnæs
AD-assistent Marianne Lauritzen
Kreatør Kim M. Mohn
Ansvarlig hos kunde Andreas Martinussen
Ansvarlig hos kunde Stig Rognstad
Grafisk Design Jimmy Adams

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet