Gullblyanten

TINE : TINE isTe sponser tørste øyeblikk

TINE isTe sponser tørste øyeblikk

Tittel TINE isTe sponser tørste øyeblikk
Kategori Drikkevarer
Byrå LOS&CO
Kunde TINE
Produkt Iste
Innrykket i media TV, utendørs og digital
Dato/tid for innrykk Oktober 2011

Kampanjen har som mål å profilere TINE isTe som den ultimate tørsteslukker – for alle, alltid, uansett anledning.
Web-aktiviteten beviser dette gjennom å la folk slukke tørsten i det øyeblikket den oppstår. Folk sender et bilde av seg selv i en tørst situasjon. Ser man tørst nok ut mottar man en kupong, som kan løses inn i en iste på alle Narvesen, 7-Eleven og Shell 7-Eleven umiddelbart. Juryen som avgjør om folk er tørste nok består av karakterene fra de tre utendørsmotivene. Alle innsendte bilder får et personlig svar fra ett av jurymedlemmene.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Maria Myhre
Tekstforfatter Marianne Knutsen
Konsulent Ellen Margrethe Fougner
Prosjektleder Nina Gilhoff
Kundeansvarlig Jan Christian Fosseidbråten
Ansvarlig hos kunde Erik Andreas Christensen
Fotograf Sigve Aspelund
Regissør Kristoffer Carlin
Webutvikling Jimmy Royal

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet