Gullblyanten

Tag Heuer: The Micrograph

The Micrograph

Tittel The Micrograph
Kategori Håndverk
Byrå Anti & Grandpeople
Kunde Tag Heuer
Produkt Kampanje
Innrykket i media Boards og printannonser i Europa
Dato/tid for innrykk Juni 2011

Tag Heuer og reklamebyrået CLM BBDO i Paris ønsket en europeisk print-kampanje for en mekanisk klokke med nøyaktighet på 1/100 sekund.

Konseptet og idé: Å lage en parallell mellom produktets nøyaktighet og annerkjent presisjon fra dyreriket (Kolibriens vingeslag og froskens tunge). Presisjonen ble visualisert ved å fryse en bevegelse som skjer i en brøkdelen av et sekund.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Endre Berentzen
Art Director Mark Forgan
Konsulent Kjetil Wold
Grafisk Design Robert Dalen

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet