Gullblyanten

Natteravnene: Flere Natteravner, færre dårlige nyheter

Flere Natteravner, færre dårlige nyheter

Tittel Flere Natteravner, færre dårlige nyheter
Kategori Young Lions
Byrå O&K
Kunde Natteravnene
Produkt Natteravnene
Innrykket i media
Dato/tid for innrykk

Norges befolkning står sammen om at Natteravnene gjør noe bra. Allikevel klager mange på byens eller lokalmiljøets utrygge områder uten å ta ansvar selv. Altfor mange ord. Altfor lite handling.

Natteravnene er ikke tilstede i målgruppas bevissthet når de er mest aktuelle. Da deres vandringer finner sted.

Istedenfor sitter målgruppen hjemme foran TV-en eller på internett på fredag og lørdagskvelden.

Kampanjen går aggressivt til verks, med sterke virkemidler og plasserer seg i din sosiale medievirkelighet da du kunne vært ute og vandret selv.

Vi vil nå de som snakker om og ønsker seg tryggere gater, men ikke tyr til handling med en vekker:

"Jo flere natteravner som vandrer, jo færre dårlige nyheter får du i avisen morgenen etter."

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Kristian Haukland
Tekstforfatter Ola Nielsen

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet