Gullblyanten

Norsk Tipping: Lurad av Norsk Tipping

Lurad av Norsk Tipping

Tittel Lurad av Norsk Tipping
Kategori Underholdning og fritid
Byrå TRY
Kunde Norsk Tipping
Produkt VikingLotto
Innrykket i media Bla TV2 og TVNorge
Dato/tid for innrykk Fra 5/3 2012

I mars 2012 gjorde Norsk Tipping noe upopulært. For første gang siden 2004 økte de prisen pr rekke i VikingLotto ganske betydelig, med hele 25% fra 4 til 5 kroner. Frykten for at folk ville spille mindre VikingLotto var naturlig nok tilstede. Heldigvis førte prisøkningen også til økte premiepotter med muligheter til å vinne enda større millionpremier, riktignok gjaldt dette bare for norske vinnere.

Og det tok vi tak i.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Lars-Kristian Harveg
Tekstforfatter Jonas Grønnern
Konsulent Morten Polmar
Prosjektleder Cathrine Wennersten
Producer Beate Tangre
Producer Gry Sætre
Produksjonsbyrå Tangrystand Productions
Regissør Hans Ingemansson

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet