Gullblyanten

Geox: 7 Days of Rain

7 Days of Rain

Tittel 7 Days of Rain
Kategori Mobil
Byrå SMFB
Kunde Geox
Produkt Vanntette urbane sko
Innrykket i media Internet
Dato/tid for innrykk Oktober 2013
URL http://amphibiox.geox.com/

Geox lanserer Amphibiox, en urban skolinje som er 100% vantett og pustende. Hvordan fortell om alle produktegenskapen og posisjonere Amphibiox på en engasjerende måte?

Løsning:
Et eksperiment hvor vi lot en person leve 7 dager i konstant regn, for å vise Amphibiox sine ekstreme vantette egenskaper.

Løsning:
Et eksperiment hvor vi lot en person leve 7 dager i konstant regn, for å vise Amphibiox sine ekstreme vantette egenskaper.

Resultatet er en interaktiv opplevelse hvor man kan oppleve eksperimentet og hvordan det hele utartet seg. Samtidig kan man gå nærmere inn på detaljer rundt produktet og alle de ulike fordelene som gjør Amphibiox sin teknologi unik. For mobil er innhold og navigasjon tilpasset mobilens premisser for å sikre makismal brukeropplevelse, og ikke bare en kloning av kampanjesiden.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Eirik Stensrud
Art Director Morten Borgestad
Tekstforfatter Thomas Askim
Konsulent Kristian Kristiansen
Prosjektleder Silje Hvideberg Tobiassen
AD-assistent Fredrik Gunstad
Digitalprodusent Christoffer Lorang Dahl
Interactive Director Jouke Vuurmans
Motion Grapichs Sverrir Brynjolfsson
Head of operations Wesley ter Haar
Ansvarlig hos kunde Luigi Garbuio
Ansvarlig hos kunde Richard Holley
Filmfotograf Mennos Mans
Grafisk Design Magnus Snickars
Grafisk Design Stina Norgren
Producer Joris Pol
Regissør Tom Rijpert

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet