Gullblyanten

Spotify: Spotify Pulse

Spotify Pulse

Tittel Spotify Pulse
Kategori Student - Reklame
Byrå Carina Hegreberg
Kunde Spotify
Produkt
Innrykket i media
Dato/tid for innrykk

Spotify ønsker å bli sett på som den ledende musikkstrømmetjenesten som best skjønner hvordan folk bruker musikk. De vil vise at de utforsker nye teknologiske muligheter og tørr å leke seg frem til nye løsninger.

Hvordan kan Spotify ved hjelp av teknologi, utnytte sin ekspertise i folks musikkvaner, i sine tjenester og sin kommunikasjon?

«Pulse» er en ny funksjon som gir økt motivasjon under trening, ved at den kobles opp til pulsklokke.
Ved å utnytte vårt hat/elsk forhold til diverse musikk og artister, kan man motivere brukerne til å holde pulsen oppe. Dette vil også kunne utnyttes i Spotifys kommunikasjonsløsninger, ved at budskapet kan oppfattes på to ulike måter, utifra om du elsker eller hater musikken.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director King Nguyen
Tekstforfatter Carina Hegreberg

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet