Gullblyanten

Audi: Del rekkevidde

Del rekkevidde

Tittel Del rekkevidde
Kategori Sosiale medier
Byrå T/A POL
Kunde Audi
Produkt Audi e-tron
Innrykket i media Facebook
Dato/tid for innrykk August/September 2017

Dette er en facebook kampanje hvor Audi snakker om rekkevidde på en litt annerledes måte.

Mange ønsker seg bedre rekkevidde på sitt budskap- enten det gjelder teknologiske gründerbedrifter eller veldedige formål. Nå tilbyr Audi seg å lade Facebook innlegg, slik at de når ut til 56.000 nye personer. Tilsvarende de 56 kilometerne Audi A3 e-tron har som rekkevidde. Det vil si at vi henter posten ned fra internettet, og lader den opp med ny rekkevidde, før den sendes ut igjen. Til nye mennesker og målgrupper. På den måten vil mange fler få med seg budskapet .

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Thorbjørn Ruud
Tekstforfatter Petter Bryde
Konsulent Kjetil Skogly
Prosjektleder Emma Karlsson
AD-assistent Thomas Braathen
Ansvarlig hos kunde Tommy Jensen
Produksjonsbyrå Gimpville

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet