Gullblyanten

Nordic Choice Hotels: Meet the neighborhood

Meet the neighborhood

Tittel Meet the neighborhood
Kategori Student - Reklame
Byrå Silje Slålien Thoen
Kunde Nordic Choice Hotels
Produkt
Innrykket i media
Dato/tid for innrykk

Brief:
Gi forbrukere en grunn til å velge og like Nordic Choice Hotels.
Posisjonere Choice som en ansvarlig og bærekraftig aktør, som gjør en forskjell.

Løsning:
De store kjedebutikken tar over bybilde, både nasjonalt og internasjonalt. Dette gjør at vi mister vi de små virksomheten som gjør nærmiljøet unikt.

Nordic Choice Hotell er en bærekraftig aktør som som vil gripe tak i problemet og vise viktigheten av å beholde de små nisjebutikkene i nabolaget.

På Frogner i Oslo har Choice hotellet, Hotell Gabelshus nå latt nabolaget sette sitt preg på hotellet for å gjenspeile det karakteristiske nærmiljøet.

I tillegg vil de være redaktører for en digital reiseguide på Instagram. Helt uten tipsene om de typiske turistfellene.

En facebook-miniserie vil også vise nabolagets prosessen bak om kulissene Serien kan man følge i samtid som oppussing skjer og rommet vil være tilgjengelig til booking når serien er ferdig.

Dette vil gjøre at turister og kanskje flere nordmenn husker å sette pris på lokalmiljøet.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Silje Slålien Thoen
Art Director Thea-Fredrikke Grivi

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet