Gullblyanten

Fresh Fitness: Støttemedlem

Støttemedlem

Tittel Støttemedlem
Kategori Student - Reklame
Byrå Elise Jansen
Kunde Fresh Fitness
Produkt
Innrykket i media
Dato/tid for innrykk

Hvordan kan Fresh Fitness skille seg ut blant andre treningssenterkjeder, og få frem at de er billigst i Norge? Vi tok utgangspunkt i en litt utradisjonell målgruppe - nemlig folk som er "Støttemedlem" på treningsentre. Dette er faktisk så mye som 15% av alle treningssenter-medlemmer i Norge. De aller fleste har kjent på den følelsen når man bare ikke orker å dra på trening, og hvilke rare unnskyldninger man sier til seg selv for å slippe. Vi ville lage en humoristisk og litt annerledes kampanje for å treffe denne gruppen. Denne kampanjen er motstykket til alt av "trenings motivation" som florerer i Sosiale Medier. Selv om Fresh selvfølgelig vil at folk skal trene, kan dette være en ganske morsom måte å vise at Fresh forstår at det ikke alltid er like lett å trene, og man MÅ ikke være en klein "work out beast" for å ta vare på helsa. Dette er en folkelig kampanje som sier at det er helt greit å trene lite i perioder og Fresh Fitness hjelper deg. Dette er det beste og billigste alternativet, uansett hvor lite du trener.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Elise Jansen
Art Director Maria Kanstad

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet