Gullblyanten

Jotun: Rhythm of Life

Rhythm of Life

Tittel Rhythm of Life
Kategori Håndverk
Byrå TRY
Kunde Jotun
Produkt Lady
Innrykket i media
Dato/tid for innrykk Kampanjestart September 2017
URL https://jotun.arkivert.no/

For å lansere Jotun Ladys nye fargekart "Rhytm of Life" ønsket Jotun å vise at at ny maling kan forandre hele stilen på en leilighet, og de ønsket også å nå en noe yngre målgruppe enn de vanligvis gjør.

Løsningen ble en interaktiv opplevelse som skulle inspirere folk til å utforske hele det nye fargekartet. Vi fikk nykommeren Emma Jensen til å tilpasse sin nye låt "Running" til fargepalettene "Silent Serenity", "Lush Garden" og "City Motions", for deretter å framføre hver av låtene på en intimkonsert i en leilighet på Froger. Vi malte om leiligheten mellom hver konsert for å til slutt lage en interaktiv intimkonsert på nett som samlet alle utrykkene på et sted.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Sebastian Rasch
Tekstforfatter Mads Krogh
Konsulent Sven Jensen
Prosjektleder Mona Løkke
Digital Produsent Annette Werner
Ansvarlig hos kunde Anne Favretto
Producer Caroline Werring
Produksjonsbyrå APT
Produksjonsbyrå The Film Agency
Regissør Sigve Aspelund
Webdesign Yann Hilaire
Webutvikling Marius Nettum
Webutvikling Pål Smitt-Amundsen

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet