Gullblyanten

Bama: The Souperheroes

The Souperheroes

Tittel The Souperheroes
Kategori Håndverk
Byrå Creuna AS
Kunde Bama
Produkt Frukt & Grønt
Innrykket i media TV, Instagram, Facebook, Utendørs, YouTube, VG partnerstudio
Dato/tid for innrykk 01.01 2018 - 31.01 2018
URL http://bama.no/

Alle vet at grønnsaker er sunt, allikevel spiser nordmenn mye mindre enn anbefalt. Men, hva om vi fokuserer på hvilke fantastiske egenskaper grønnsaker har og hjelper folk å forstå hva sunnhet faktisk innebærer? Dette var vårt utgangspunkt da vi skulle hjelpe Bama med å inspirere og motivere folk til en ny og grønnere start på året.

Suppe har blitt en svært populær rett, og trenden er tydeligst ila høstmånedene og i januar. Med hjelp fra Bamas kokk og ernæringsfysiologer, begynte vi en møysommelig eksperimentering med ulike grønnsakskombinasjoner med fokus på næringsinnhold, farge, konsistens og smak. Resultatet ble kolleksjonen The Souperheroes; 31 supper med unike egenskaper – én for hver dag i januar.
Vi lagde supper for hud, tenner og skjelett. Og for dagen derpå, blodtrykk og potens. For å nevne noen. Alle fikk sin egen identitet med egenskap, navn og farge, og hver sin lanseringsdato i sosiale medier og promotert på tvers av diverse kanaler.

Bidragsytere

Rolle Navn
Konsulent Anders Aunbu
Konsulent Nicoline Lysholm
Prosjektleder Una Solbakken Grosch
Planner Haldor Hårvik
Kreativt ansvarlig Oskar Bringager
Kreativt ansvarlig Pål Jespersen
Fotograf Isidor Åstrøm
Grafisk Design Balder Dysthe
Grafisk Design Thor Erik Ramleth
Regissør Nicolai Aass

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet