Gullblyanten

UKM Oslo: Merch for ukjente

Merch for ukjente

Tittel Merch for ukjente
Kategori Brings DM-pris
Byrå Anorak
Kunde UKM Oslo
Produkt UKM-festivalen 2018
Innrykket i media DM, Facebook, Instagram, Snapchat
Dato/tid for innrykk Februar 2018

UKM (Ung Kultur Møtes) har gått i glemmeboka hos ungdommer da mange heller velger å vise seg frem på TV-show eller plattformer som YouTube og SoundCloud. Vår oppgave var å minne unge på at UKM er en festival hvor man kan utvikle kunsten sin, helt uten press om å være perfekt fra starten av. I dag er det viktigere enn noen gang med en arena fri for internettroll og harde juryer i jakt på oneliners.

Målgruppen er 13-20-åringer med en stor interesse for kultur, men en enda større aversjon mot reklame. Med null kroner i mediebudsjetter, måtte vi lage vårt eget media for å vekke tenåringenes oppmerksomhet.

Bidragsytere

Rolle Navn
Konsulent Janne Espevalen
Prosjektleder Kristina Tallaksen Flaten
Kreatør Anna Berg Gjendem
Filmproduksjon Darri Thorsteinsson
PR Henrik Guderud
Designer Ingrid Rommetveit
Designer Jenny Kyvik Hutchens
Innholdsredaktør Maren Mosaker
Filmproduksjon Nökkvi Thorsteinsson
Kreatør Tone Jansson
Ansvarlig hos kunde Margaret Berger
Grafisk Design Derek Ercolano
Grafisk Design Jens Bjørklund
Grafisk Design Sondre Hårstad
Grafisk Design Yngve Nilssen
Produksjonsbyrå PARAPLY

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet