Gullblyanten

Sunniva: Hjem til Naturen

Hjem til Naturen

Tittel Hjem til Naturen
Kategori Brings DM-pris
Byrå TRY
Kunde Sunniva
Produkt Juice
Innrykket i media TV, Sosiale Medier, online video
Dato/tid for innrykk 2.mai 2018

Vi må alle i mye større grad leve i pakt med naturen, noe en synkende biebestand er et tydelig tegn på. En stor og frisk villbiebestand er viktig for å pollinere blomster og planter, og bevare økosystemet slik vi kjenner det. For Sunniva juice som til enhver tid er prisgitt de beste råvarene naturen til gir oss, blir dette ekstra viktig.

For å synliggjøre vårt avhengighetsforhold til naturen ville vi gi noe tilbake, samtidig som vi styrket vår posisjon som den naturlige juicen.
Det var også helt essensielt at det ble gjort på en måte som ga folk en følelse av håp og at det nytter å bidra.

Løsningen ble derfor å lage egne biehus – identisk i formen til Sunnivas juicekartonger – og få med hele landet på en nasjonal dugnad om å henge opp disse biehusene for å gi villbier bedre levekår. Et veldig enkelt, tydelig og håndfast bevis på at du er en del av løsningen.

Bidragsytere

Rolle Navn
Reklamebyrå TRY
Art Director André Gidoin
Art Director Egil Pay
Art Director Even Moseng
Art Director Karin Lund
Art Director Sebastian Rasch
Tekstforfatter Kenneth Lamond
Tekstforfatter Lars Joachim Grimstad
Tekstforfatter Mads Krogh
Tekstforfatter Øystein Halvorsen
Konsulent Helge Gjertveit
Prosjektleder Eline Vik Rønneberg
Prosjektleder Kristin Berg
Digital kreatør Camilla Sand
Digital innholdsprodusent Charlotte Bergo
Performance Marketing Manager Gabriela Lunde
Konsulent PR Sindre Beyer
Prosjektleder PR Trine Stang Hox
Ansvarlig hos kunde Linn Sinnes Abrahamsen
Grafisk Design Erling Andersen
Grafisk Design Tommy Lybekk
Producer Jens Bull
Produksjonsbyrå Animasjonsdepartementet
Produksjonsbyrå Nexiko
Regissør Lars Hansen
Webdesign Elise Ismar

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet