Gullblyanten

OneCall: NestenNy

NestenNy

Tittel NestenNy
Kategori Effekt
Byrå Los & Co
Kunde OneCall
Produkt NestenNy
Innrykket i media TV, Facebook, Instagram, YouTube, Web, Utendørs, Radio
Dato/tid for innrykk Okt 2018-des 2019

Lanseringskampanje for salg av brukte telefoner.

Folk tenker mer og mer på miljø og gjenbruk. Samtidig visste vi at det daglig returneres helt fine og godt fungerende mobiltelefoner som nesten ikke er brukt – og som ingen får glede av. Hva om OneCall kunne selge disse mobilene med prisavslag og med to års garanti?

Så mens konkurrentene oppfordret kundene til å kjøpe nye telefoner hvert år (Swap og Svitsj), gjorde vi det motsatte. Vi ville gjøre noe som var bra for miljøet, bra for lommeboka og bra for folk flest.

Og vi valgte et navn som alle forsto og som enkelt forklarte produktet; NestenNy – bittelitt brukte mobiler til lavere pris.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Charlotte Bakken
Tekstforfatter Ragnar Roksvåg
Konsulent Bjørn Kjetil Tønnesen
Prosjektleder Hanne S. Knudsen
Creative Brand Manager Pål Almark
Ansvarlig hos kunde Albert Arli

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet