Gullblyanten

Odd Hansen Prosjekt AS : OddAdvisor

OddAdvisor

Tittel OddAdvisor
Kategori Sosiale medier
Byrå Tada AS
Kunde Odd Hansen Prosjekt AS
Produkt Boligsalg
Innrykket i media Helsider i avis, nettbannere nettavis, Facebook, Instagram, Snapchat, Google og nyhetsbrev.
Dato/tid for innrykk November 2018 - februar 2019
URL https://oddhansen.no/oddadvisor/

Bakgrunn og målsetting:
Boligprosjektet Smedasundet 1 (S1), med totalt 150 leiligheter, ble først lansert i 2017. Markedsføring for boliger må stadig komme med nye trekk for å vekke interesse hos potensielle nye kjøpere. S1 består blant annet av et felles badebasseng utendørs, noe som skiller prosjektet fra alle andre lokale prosjekter og som vi stadig finner nye vinklinger for å trekke frem. Denne gangen opp mot ferie, derav kampanjen Oddadvisor, hvor du er på ferie i ditt eget hjem i S1– til en rimelig pris per natt.

Konsept/idé:
OddAdvisors digitale kommunikasjon var krydret med gjenkjennelseseffekt fra Tripadvisor, Airbnb og andre velkjente kanaler for booking av reise og ferieopphold. Mottaker ble eksponert for bassenget og andre sider ved boligprosjektet som gir ferieassosiasjoner, med rimelig døgnpris. Å opprette gode CTA var viktige for å opprette videre kontakt med de som viste interesse. Annonser i sosiale og digitale medier gjorde mottaker kjent med hvilke leiligheter i S1 som matchet deres behov.

Nettbannere, sosiale medier og nyhetsbrev ble benyttet som kanaler og ledet mottakerne inn til en egen kampanjeside. På kampanjesiden og i interaktive annonser velger du ønsket antall soverom, før du får opplyst pris per natt og når leilighetene som tilfredsstiller dine behov står ferdig.

Bidragsytere

Rolle Navn
Tekstforfatter Harald Martel Bersaas
Konsulent Gunhild Andersson
Grafisk Design Anne Lillebø Gjerstad
Webutvikling Ernst Utvik

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet