Gullblyanten

PWC: Se helheten i detaljene

Se helheten i detaljene

Tittel Se helheten i detaljene
Kategori Håndverk
Byrå T/A POL
Kunde PWC
Produkt
Innrykket i media DOOH, SoMe, Print, display
Dato/tid for innrykk uke 36-38

PwCs ønsket å kommunisere at de er gode på omstillingsprosesser. Brief fra kunde: «Løsningen skal kommunisere at omstilling er en maskin som består at tusen løse deler der man både må se på detaljer og den store helheten. Utfordringen er å sette dem sammen riktig. For deg. Det kan PWC best.»

Innsikt: I en bedrift er det vanskelig å få et helhetlig inntrykk av hvordan det egentlig går, hvis man sitter med tallene på kloss hold og kun konsentrer seg om detaljene, da er det utfordrende å se det store bildet.

PwCs produkt differensierer seg ikke nevneverdig fra konkurrentene, derfor måtte kommunikasjonen i seg selv være differensierende og stå ut i en verden av «Clip art» og «Stock Photos» mot målgruppen: Toppledere.

Vi tok tak i det toppledere og beslutningstakere kjenner for å tiltrekke oss deres oppmerksomhet og bygget et helhetlig bilde i Excel. Vi lagde én løsning for hver av de fem største sektorene i Norge – Sjømat og eksport. Finans. Helse. Olje. Og Cyber. For å vise at PwC har kunnskap innen alle industrier.

Bidragsytere

Rolle Navn
Reklamebyrå POL
Art Director Sara Marie Hødnebø
Tekstforfatter Rikke Sofie Jacobsen
Konsulent Marius Eriksen
Prosjektleder Kristin Eidså Brantzeg Scheele
Animasjon John Christian Apalnes
Ansvarlig hos kunde Caroline Etholm Hermansen
Ansvarlig hos kunde Dag Kiverdahl
Ansvarlig hos kunde Henrik Haakenstad Lervold
Ansvarlig hos kunde Nina Christina Bagley Stabel
Grafisk Design Andrea Engum
Grafisk Design Tom Lenartowicz
Musikk Verdens Sterkeste Mann
Producer Jannecke Møller
Produksjonsbyrå Dept
Regissør Ole Magnus Saxegård

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet