Gullblyanten

Diplom-Is: De som vet, de vet

De som vet, de vet

Tittel De som vet, de vet
Kategori PR
Byrå T/A POL
Kunde Diplom-Is
Produkt Kræsj Pink
Innrykket i media Utendørs, sosiale medier, kino
Dato/tid for innrykk Januar

Siden Kræsj Pink forsvant fra markedet i 2012, har det vært den mest etterspurte isen i Norge. Fansen gav aldri opp, og siden den gang har Diplom-Is daglig mottatt meldinger og kommentarer med ønsker om isens tilbakekomst. Med en is som er så etterlengtet, hvor lite skulle egentlig til for å spre ordet om klassikerens oppstandelse? Vi prøvde oss med 4 farger og budskapet "De som vet, de vet”. Med et minimalt mediebudsjett var vi avhengig av at fansen spredde budskapet i sosiale- og redaksjonelle medier. Og fansen, de leverte.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Erlend Løfald
Tekstforfatter Sindre Holmedal Johnstad
Konsulent Monika Augustsson
Prosjektleder Ina Carin Egelandsdal
Filmfotograf Jonas Thorstensen
Grafisk Design Andrea Engum
Grafisk Design Thomas Eklo Skaara
Producer Elle-Beth Lønnestad

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet