Gullblyanten

Kondomeriet: Brukt vs. ubrukt

Brukt vs. ubrukt

Tittel Brukt vs. ubrukt
Kategori Sosiale medier
Byrå T/A POL
Kunde Kondomeriet
Produkt Kondomeriet
Innrykket i media Utendørs, SoMe
Dato/tid for innrykk Uke 36

I høst kjørte Finn.no på med en stor kampanje for å få folk til å kjøpe brukt. Budskapet “Kjøp brukt eller ingenting” var å lese overalt. Og det støtter vi. Stort sett.

Men kanskje ikke når det gjelder våre egne produkter. For er det noe man skal unne seg nytt, så er det kanskje sexleketøy. Og det måtte vi jo bare presisere der Finn.no var tilstede...

Kondomeriet lever i en lukket boble på sosiale medier, uten de store spredningsmulighetene andre aktører har. Men, ved å gå i direkte dialog med Finn.no klarte vi å engasjere deres store følgerskare på Facebook og dermed nå ut til et mye bredere publikum med vårt budskap.

Bidragsytere

Rolle Navn
Art Director Thea Emanuelsen
Art Director Thorbjørn Ruud
Tekstforfatter Anders Arnoldsen Holm
Konsulent Lina Aas-Eng
Prosjektleder Elle-Beth Lønnestad
Grafisk Design Pia Lystad

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet