Gullblyanten

Arla Foods AS: Cocio: Sharing Good Vibes 2019

Cocio: Sharing Good Vibes 2019

Tittel Cocio: Sharing Good Vibes 2019
Kategori Sosiale medier
Byrå Very Agency Oslo
Kunde Arla Foods AS
Produkt Cocio
Innrykket i media Betalt spredning: Snapchat, Youtube, Instagram, Facebook
Dato/tid for innrykk 30.8.2019-31.12.2019
URL https://www.instagram.com/cocionorge/

Sjokolademelk appellerer primært til to hovedsegmenter: unge voksne og ungdommer på farta samt barnefamilier. Cocio er et premium produkt med noe høyere pris og mindre omfattende facing i dagligvare enn konkurrentene. Produktet står sterkt i convenience og scorer høyt på awareness i målgruppen m/f 16-25.

Markedsaktivitetene ble derfor rettet mot det yngre segmentet, med elever i VGS som primærmålgruppe. I convenience konkurrerer Cocio også mot andre kategorier som mineralvann, energidrikk og iskaffe. Målet var å bygge merkevareverdi i målgruppen, for å flytte Cocio lenger ned i salgstrakten.

Bidragsytere

Rolle Navn
Konsulent Jens Sjöberg
Prosjektleder Camilla Kromli
Prosjektleder Maria Yun Tjelle Bakke
Kreatør Fredrik Hagen
Designer Haakon Hoseth
Koordinator Joachim Lützow
Kreatør Tarjei Fossum
Strategi Terje Dybdahl
Koordinator Tharanja Thavapalan
Ansvarlig hos kunde Alexander Borg
Klipp Ask Sunde
Regissør Audun Bratlie

Videoer, bilder og filer

Diskuter arbeidet